'
Máme volné kapacity


Vize a mise
společnosti



Pracujeme pro ty, kteří si chtějí z marketingového menu dopřát to nejlepší. Základem spolupráce je dialog, během kterého se snažíme pochopit pravou podstatu, motivaci a cíle. Pomocí designu, videa a copywritingu se pak snažíme tyto myšlenky předat dál. Princip hloubkové analýzy aplikujeme na všechna odvětví, která tvoří základ marketingové komunikace:


1. Design a kreativita

Že musí být web pro klenotnictví elegantní a uhlazený? Nemusí. Musí být hlavně takový, aby plnil své poslání. V Dogfish se nedržíme zažitých klišé a styl zpracování vždy přizpůsobujeme dlouhodobé strategii. Pokud žádnou nemáte, rádi ji pro vás vymyslíme.


2. Obsah

Nejdřív všechno rozbijeme na úseky. Nasadíme do boje ikony, grafická vylepšení a další prvky, které udržují zájem návštěvníka. Prostřednictvím person psychologicky analyzujeme, jak budou dílo potenciální klienti hodnotit a vnímat. Je to věda!


3. Technické provedení

Při vývoji si zakládáme na výběru optimální technologie, která umožňuje efektivní správu projektu a zároveň poskytuje půdu a nástroje pro snadný vývoj v budoucnosti.


Jak toho dosahujeme


Precizní lidé v týmu

Výhodou malé firmy je, že se všichni dobře známe. Známe své silné i slabé stránky, a to z nás dělá silný kolektiv. Kolektiv lidí, kteří se vyznají v oboru a svou práci dělájí s láskou a nadšením.


Technická vyspělost

Nešetříme na nejmodernějších technologicích, ať už se jedná o software nebo hardware. Dobře nabroušená sekera nám totiž umožňuje odvádět precizní práci za rozumný čas.


Orientace na cíl

Kvalitně odvedený projekt je naší nejlepší vizitkou. Proto se taky neustále vzděláváme a práci vždy podkládáme průzkumy, analýzami a především zkušenostmi z minulosti.


This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!